sobota, 9 marca 2013

Przepychanka na Funpage'u Ewy Chodakowskiej.

Dzień dobry...

Sobota - mój ulubiony dzień tygodnia. Jak co tydzień - wstaję, piję pyszną kawę, mam swoją chwilę relaksu. Otwieram laptopa, sprawdzam pocztę, wchodzę na Funpage Ewy Chodakowskiej. Patrzę - Ewka przed kilkoma minutami zamieściła zdjęcie, na którym podciąga się w pociągu. U mnie - budzi to uśmiech na twarzy, patrzę na tego typu wygibasy z przymrużeniem oka. Jak zwykle, masa fanek Ewy zachwyca się i wychwala ją w niebogłosy, ale znajduje się też kilka osób, które krytykują takie zachowanie podczas podróży.
Niestety, jak to zazwyczaj bywa na Funpage'u pani Chodakowskiej, każda, nawet kulturalna krytyka spotyka się z niesamowitą agresją ze strony jej psychofanek. Dlaczego tak je nazwałam? Bo to co robią nie jest normalne. Dla mnie to chore, że ktoś nie może wyrazić swojego zdania, by nie natknąć się na falę złości i  wyzwisk ze strony dziewuch ślepo uwielbiających Ewę. Ktoś kiedyś użył słowa, że Ewa Chodakowska utworzyła swego rodzaju sektę. I wiecie co? Ten odłam kobiet, które wydrapią mi oczy, gdy będę mieć jakiekolwiek inne zdanie, odbiegające od tego, brzmiącego "Ewa jest ideałem pod każdym względem", naprawdę przypomina mi jakąś sektę.

 Co się dzieje z tymi ludźmi? Obrończynie napierają na Krytykujących, każąc im iść poćwiczyć, ruszyć tyłek z kanapy, zamiast hejtować... Tymczasem zachowanie właśnie owych Obrończyń jest tak agresywne i przepełnione nienawiścią, że ich słowa zakrawają o hipokryzję.

Przecież jednemu podoba się to, innemu coś innego. Każdy ma jakiś margines tolerancji i co dla jednego jest zabawne, inny uzna za niedopuszczalne. Tylko dlaczego, dopóki odmienna opinia nie jest wyrażona w sposób obraźliwy, nie może ona zostać uszanowana?

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

3 komentarze:

  1. wirtualne dyskusje sprzyjają ostrej wymianie zdań - postawione twarzą w twarz fanki z kryykantkami ostrożniej dobierałyby słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości :)
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  2. Ja właśnie przestałam lubić jej stronę:/ Jej fanki są tak wredne i agresywne w stosunku do tych,którzy mają odmienne zdanie,że gdyby dać im broń to by wszystkich wystzrelały!Wyzwiska typu "grubas,świnia,warchlak,tłuścioch,suka itd" wołają o pomstę do nieba.I one mówią o kulturze....

    OdpowiedzUsuń